Katalinka baby products - Elindult a blog

Sziasztok! Elindult a Katalinka blogja! Arra gondoltam, hogy azon túl, hogy megismertetem veletek azokat a termékeket, amiket elsősorban babáknak és kismamáknak készítek, írnék sok-sok olyan témáról is, amik minket, anyukákat és kismamákat foglalkoztat. Tervezem vendégbloggereket is felkérni illetve interjúkat készíteni. De mint első blogbejegyzés, ez most szóljon a bemutatkozásról, és hogy mi is a Katalinka baby products. Íme:

Én Németh Krisztina vagyok, kézműves. Előző életemben, azaz a fiaim születése előtt, akik most 3 és 5 évesek, egészségügyi szakember voltam. A gyerekek születése után tudtam, hogy nem egyeztethető össze a sok klinikai ügyelet és éjszakázás a kisgyerekes családi léttel. Mindig is nagyon kreatív lelkületű voltam. Szeretem a művészeteket, szeretek rajzolni, festeni, grafikai munkákat készíteni, és már kislányként megtanultam kezelni a varrógépet. Mindig ott motoszkált a gondolatomban a varrás iránti szenvedély. Miután megszülettek a gyerekek virágkötészetből vizsgáztam, majd egy varró tanfolyamra jártam, hogy felelevenítsem és egyúttal bővítsem a lánykori varró tudást.  Ebben az a szép, hogy mindig van hova fejlődni, és a kitartó gyakorlás meghálálja magát. 

Katalinka baby products néven készítek egyedi, névre szóló és gyönyörű babadolgokat. A varrást ötvözöm a grafikai területen gyűjtött tapasztalataimmal és a virágkötészettel szerzett szín- és forma érzékkel, hogy a kész alkotások mindig igényesek és harmonikusak legyenek.
Igazán fontos számomra, hogy nem csak szép, de minőségi bababarát alapanyagokból dolgozzak. Ez irányelve a Katalinka márkának.

A termékpalettán megtalálhatóak elsősorban a névre szóló címkekockák, amiket előszeretettel visznek babalátogatóba, és az eddigi visszajelzések alapján egy ilyen ajándék sikere garantált. A kockák mellett találtok még címkerongyikat, nyálkendőket, nyuszifülrágókákat, valamint pelenka neszesszereket, amik a stílust és a praktikumot egyaránt ötvözik. No de ezekről kicsit később bővebben egy másik bejegyzésben olvashattok. Addig is nézzetek szét a Katalinka facebook oldalán:https://www.facebook.com/katalinkababy


Kriszti

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Az első marokbaba